25 July 2012

a sky between two roofs





деликатно гласът ми се изплъзва по слушалката
небето иска да ми се разкрие
музиката да ме впечатли
а аз копнея да летя
и да не кацам, освен за прегръдка или силно впечатление

без дим е условно лесно да си силен,
искам да завържа в стомаха си усещането от истински вдъхновено отнесение
и музиката, която ме разкрива, която пренася нещо 
нещичко отвъд
 - нека бъде вечно край тук
е това което ме интересува
и как ли се отива там,
с каква целба да протягам аз ръка ?


розовото ми вино се топи във лед...
истинските кадри живот ме карат да гледам всичко с копнеж и интерес... без търпение да знам, че време има

време нЯМА


и да си представям септемврийски плаж и любим ми смях

и когато усещанията се смесват с ухание.. с възглед и със споделеност, представям си едно лице,
и представям си всичките лица, всичките места, всяко изживяване... 

отдавна в Париж не съм виждала как светят звезди
а сега сякаш ги чувам нещо да си тананикат
звучи ми като джаз

какво ли ще се случи? 

кога ли ще се случи?



No comments:

Post a Comment